Tuesday 26 July 2011

Keboringan Melanda diriku~

hurm....boring2..ape aku nak buat mlm ni...keje langsung xdak..agak2 kalo aku lari blk rmah jap tdo barang sejam dua ok x???huhu..gaye macam dkat je singapore ngan malaysia ni ye x???hurm..kalo nak diikutkan mmg la dkat.. mane tak nye...hari2 aku travel dr msia ke singapore..lebih kurang sejam camtu je..kadang2 kalo kastam tak buat hal, less than 1hour pon da smpi..so, menunjuk kn tmpat keje aku n rumah sgt dekat kn???dkat la sgt...hahaha~

antara alasan aku bekerja di negara org ni adalah untk mencari pengalaman, mengenal perbedaan bekerja di tmpat org berbanding negara sndiri..tapi itulah..bak kata org..hujan emas di negeri orang, hujan batu di negeri sendiri, lebih baik negeri sendiri...walopon dah hampir setahun aku bekerja kat cni, aku tetap merasakan ade kekurangan nye..aku lebih selesa berada di MALAYSIA...aku tataw knp..mgkin jiwa dan hati aku berada di sane kot..

kalo nak ikotkan, rajin gak aku blk ke kg halaman..dalam sebulan, mybe 2 atau 3 kali..agak byk kn???huhu..kg halaman ku agak jaoh..mengambil mse 4-5jam perjalanan menaiki bas ekspress dr johor ke kl..kemudian menaiki komuter menuju ke rawang...ye..rawang..tempat tinggalku..(walopon sebenarnye bknlah kg lg..hehe..)..cume semenjak 2 menjak ni je aku jarang blk..sbb??ntahlah..huhu..

------------------------------------------------------------------------------------------------------

ok, berbalik kpd tajuk utama post aku hari, (yang sebenarnye dah jaoh aku merepek sebentar tadi..ngeh3..) aku tersangat sangat lah boring malam ni..sampi tak tahuk nak buat ape dah..bukak tenet pon,tiada ape nak dilakukan...so, aku mngambil kesempatan ni menghupdate blog yg aku dah tinggalkan sekian lame nye..aku sebenarnye mmg nak aktif ber blog ni, tapi takda mase..komitment aku pada kerja..huhu...blk kerja,pnt..then tdo..itulah kerja aku hari2..uhuhu..boring kan???so, mane ade mse untuk menghupdate blog..hee~

haa..korg kalo boring ape yang korg buat???ce cite ce cite???

notatangan : itu je yang aku post??hahaha...ape yang aku merapek malam ni pon aku tak tahu..huhu~

No comments:

Post a Comment