Wednesday 15 June 2011

Huh..akhiRnyer !

aku sebenarnye dah lame teringin nak ade blog sendiri..tapi taktaw camne nak buat..
tapi skrang alhamdulillah aku dah ade..hasil usaha kawan bek aku merangkap PA aku..hehe..
thaks sahabat..kau kawan smpi mati beb..^^

so, ape yang aku leh buat kat blog ni ek???banyak yang aku nak buat tapi taktaw cmne nak mulekan nyer..haish..takpe2..belajar dari bawah..bak kata org dolu2, sikit2 lame2 jadi gunung..huu~

kalo ader kawan2 yang bole beri pandangan  dan pengalaman cmne nk ber blog ni, sile2 lah menberi tunjuk ajar ye..huhu~

notatangan : hope dpt menguasai teknik ber blog dengan sempurna..hehe

2 comments:

  1. haa..ni aku nak bagi tips sikit ni..hehe

    mula2,kat bahagian komen ni buat pop out window dan disable verification code,agak menyusahkan kalo nak komen.pegi kat setting dan comment

    pastu anda kenelah rajin blogwalking dan follow blog mereka atau yg anda suka sambil meninggalkan jejak/komen

    pastu pepandai la edit pape bg menarik ini blog ye..pegikat design dan add la pape gadget dari situ..^^

    oiiii..notatangan???tak tahannn..haha

    ReplyDelete
  2. baik bos!!

    eh, notatangan tu sdn bhd ek!!

    ReplyDelete